Przygotuj się do kolejnego naboru wniosków o dofinansowanie w ramach następujących Funduszy Grantowych:
- Funduszu Promocji Lokalnego Eksportu,
- Funduszu Study Tour
[important]Alpejsko-Karpacki Most Współpracy[/important]
Główny cel Programu można wyrazić poprzez komunikaty stosowane w ramach poszczególnych obszarów tematycznych:
- środki przyznawane w ramach SPPW przyczyniają się do rozwoju peryferyjnych i zmarginalizowanych regionów Polski poprzez finansowanie wielo-tematycznych projektów
rozwoju lokalnego,
- Program finansuje projekty mające na celu poprawę ochrony wschodnich granic Unii, zarządzania imigracją i problematyką uchodźstwa, jak również finansuje kampanie społeczne na temat wzmacniania bezpieczeństwa wewnętrznego,
- środki przyznawane w ramach Programu umożliwiają zrównoważony rozwój poprzez realizację inwestycji przyjaznych środowisku, dotyczących poprawy gospodarki odpadami i efektywności energetycznej, energii odnawialnej, wzmocnienia różnorodności biologicznej i ochrony środowiska naturalnego. W zakresie systemów transportu publicznego, SPPW umożliwia poprawę ich zarządzania, bezpieczeństwa, efektywności i niezawodności,
- SPPW zwiększa konkurencyjność polskiej gospodarki poprzez udostępnienie kapitału małym i średnim przedsiębiorstwom oraz poprzez wspieranie zdolności instytucjonalnych i prawnych na poziomie krajowym w zakresie sprawozdawczości finansowej i audytu,
- środki udostępniane w ramach SPPW umożliwiają ogólnopolską promocję zdrowego stylu życia, edukacji zdrowotnej i profilaktyki chorób zakaźnych. Środki Programu wspierają również usługi opieki społecznej w regionach zmarginalizowanych,
- środki szwajcarskie przyczyniają się do ustanowienia i pogłębiania obecnej polsko-szwajcarskiejwspółpracy w obszarze badań oraz wzmacniania powiązań akademickich pomiędzy Polską a Szwajcarią w zakresie nauki, technologii i innowacji poprzez współpracę naukową,
- Program promuje społeczeństwo obywatelskie, niezbędne do pogłębienia spójności społeczno-gospodarczej w Polsce, oraz promuje i/lub wzmacnia partnerstwo pomiędzy regionami, instytucjami i partnerami społecznymi w Polsce i Szwajcarii.
Działania informacyjne i promocyjne można realizować poprzez:
* konferencje otwierające / informacyjne, imprezy promocyjne / skierowane do ogółu społeczności (fora, targi, dni otwarte),
* kontakty z mediami:
* konferencje prasowe, briefingi, wywiady,
* materiały prasowe, informacje prasowe, biuletyny informacyjne, artykuły itp.,
* spoty reklamowe, filmy promocyjne, audycje radiowe i telewizyjne,
* punkty informacyjne (ogólne i poświęcone poszczególnym obszarom tematycznym),
* publikacje w formie elektronicznej i papierowej (broszury, foldery, ulotki itp.),
* strony internetowe,
* warsztaty,
* inne materiały promocyjne, itp.
Powyższa lista zawiera standardowe, najczęściej stosowane narzędzia i nie jest wyczerpując